SEO paslaugos

Pradžia - Paslaugos - SEO paslaugos

Susikūrus internetinį tinklapį, klientai džiūgauja, jog darbai baigti ir nebereikės stengtis tam, kad tinklapis pasiektų aukštus rezultatus. Tačiau vien turėti naują, šiuolaikišką svetainę nėra gana, bet kurios srities verslą verta orientuoti  į ilgalaikius rezultatus. Tai pasiekti galima turint iš anksto numatytą SEO strategiją bei veiksmų planą bent pusei metų į priekį. Internetinėje rinkodaroje išankstinis planavimas turi ypatingą reikšmę. Reklamuojant ar parduodant savo paslaugas, prekes internetu, elektroninės parduotuvės ar svetainės optimizavimas paieškos sistemoms gali padaryti projektą sėkmingu.

Laikas yra vienas iš didžiausią įtaką Jūsų svetainės konkurencingumui interneto paieškoje darančių faktorių. Todėl kuo anksčiau pradėsite, tuo Jums geriau. Turėkite omenyje, kad paieškoje pagal raktinį žodį pirmame puslapyje gali tilpti tik 10 laimingųjų.

SEO paslaugos tai procesas, kurio metu Jūsų svetainė optimizuojama pagal Google, Yandex, Bing, Yahoo ar kitų paieškos sistemų standartus. Šis veiksmų kompleksas yra skirtas pritraukti lankytojams, suinteresuotiems Jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis, nes lankytojai atėję iš organinės paieškos rezultatų labiau linkę konvertuotis nei atsitiktinai užsukę. Be to SEO taip pat padidina Jūsų prekinio ženklo ir internetinio tinklapio žinomumą, taip padėdamas tolimesnei Jūsų verslo plėtrai.

SEO Lietuvoje

Naudodamiesi paieškos sistemomis 70% atvejų lankytojai pasirenka organinės paieškos rezultatus, kai tuo tarpu tik 30% renkasi mokamos reklamos tokios kaip Google AdWords pateikiamus paieškos rezultatus. Lietuvoje dažniausiai susiduriama su svetainių optimizavimu Google paieškos sistemai, nes net 98% lietuvių naudojasi būtent šiuo paieškos varikliu. Tinkamai optimizuota interneto svetainė Google paieškoje generuoja naujus lankytojus, kurie turi daug potencialo konvertuotis į klientus ar verslo partnerius.

Nuo ko pradėti?

SEO optimizacijos procesas dažniausiai skirstomas į du veiksmų kompleksus – vidinę bei išorinę SEO optimizacijas. Tačiau Google paieškos algoritmai nuolat tobulinami ilgametę patirį turinčių profesionalų ir galima teigti, kad paieškos algoritmas nuo tokio požiūrio taško jau gerokai patobulėjęs, o į pačią Google paieškos sistemą reikėtų žvelgti kaip į nuolat augantį, besikeičiantį ir tobulėjantį organizmą. Norint pasiekti aukščiausius rezultatus labai svarbu visapusiškai optimizuoti svetainę, tačiau pradėti vis tiek vertėtų nuo svetainės vidaus optimizavimo ir tuomet rūpintis išore.

Vidinis SEO optimizavimas

Svetainės optimizavimą verta pradėti nuo jos vidinių  pakeitimų. Prieš pradedant atlikti darbus būtina išanalizuoti esamą rinkos situaciją – atlikti raktinių žodžių ir konkurentų rezultatų bei naudojamų strategijų tyrimą. Pirmiausia reikėtų sutvarkyti vidinę tinklapio struktūrą, atlikti reikalingus puslapių pavadinimų, antraščių pakeitimus, papildymus puslapių turinyje, įrašyti tinkamus Meta Title, Meta Description duomenis, nuotraukų ALT tekstus. Taip pat labai svarbu nepamiršti sutvarkyti 404 statuso klaidas ir Robots.txt failą bei nepamiršti optimizuoti svetainės užkrovimo greitį (pagerinti tinklapio užkrovimo greičio įvertinimą tiek kompiuterio, tiek mobiliojo telefono naršyklių versijose).

Išorinis SEO optimizavimas

Pilnai atlikus vidinio SEO optimizavimo veiksmus galima pradėti išorinę optimizaciją. Jos metu internete Jūsų svetainei kuriami nauji bei sutvarkomi esami rekomendaciniai ryšiai (išorinės nuorodos). Išorinės nuorodos dažniausiai siejamos su įvairiais naujienų portalais, forumais, socialiniais tinklais, tinklaraščiais, kuriuose lankytojai dalinasi rekomenduojamų svetainių nuorodomis. Šio optimizavimo tikslas per tam tikras Jūsų svetainei aktualias raktines frazes gauti kokybiškas nuorodas iš susijusių, autoritetingų pasirinktos rinkos svetainių. Norint iškilti Google paieškos rezultatų topuose reikia turėti daugiau ir stipresnių nuorodų nei Jūsų konkurentai. Jei šią sąlygą patenkinsite, o vidinė optimizacija bus atlikta tinkamai ir neturėsite Google nuobaudų – puikūs rezultatai garantuoti. Tačiau svarbu nepamiršti, kad labai svarbi SEO proceso dalis yra monitoringas arba puslapių pozicijų pagal raktažodžius stebėjimas. Kiekvienas atliktas pakeitimas sukelia tam tikras pasekmes, deja, ne visada geras. Todėl būtina reguliariai stebėti puslapio pozicijos pokyčius po kiekvieno atlikto veiksmo, nes tik laiku sureagavus į pokyčius galima suvaldyti esamą situaciją ir tinkamai prisitaikyti prie paieškos sistemos.

Ilgalaikiai rezultatai

SEO optimizacija nėra greitas procesas, tai nuoseklus ilgalaikis darbas, kurį reikia atlikti kruopščiai ir tik tinkamai pasiruošus – susidarius strategiją. Neprofesionaliai parengus strategiją svetainė gali labai greitai pasiekti pozicijų kilimo limitą (pavyzdžiui, pirmojo paieškos puslapio pozicijas pasieksite labai lengvai ir greitai, tačiau kilti aukščiau taps neįmanoma) arba išvis gauti Google nuobaudą. Taip gali nutikti dėl netinkamai suplanuotos vidinės SEO architektūros (neatsižvelgiama į rinkos dydį arba paskubama su išorinės optimizacijos darbais). Todėl svarbu atsiminti, kad Jūsų laukia ilgas ir nuoseklumo reikalaujantis darbas, nepamiršti atlikti raktažodžių, konkurentų bei esamos rinkos situacijos tyrimą, kuris atskleis Jūsų verslo potencialą. Tokiu būdų galima sukurti individualiai tik Jums pritaikytą strategiją ir, jei tikrai reikia, atlikti jos korekcijas. Nepamirškite, kad strategijos, tinkančios visiems – tai strategijos netinkančios niekam.